مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-21بين الملل

کرملین: گزینه های پاسخ به تحریم های احتمالی آمریکا را بررسی می کنیم


سخنگوی کاخ کرملین با تاکید بر اینکه دلیلی برای حذف آمریکا از لیست کشورهای غیردوست ندارد، گفت مسکو در حال بررسی گزینه های واکنش به تحریم های احتمالی و جدید واشنگتن علیه این کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) بر باقی ماندن آمریکا در لیست کشورهای غیردوست تاکید کرد.

به نوشته وبگاه شبکه ریانووستی ، پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: هیچ دلیلی برای تغییر رویکرد در قبال ایالات متحده، به عنوان یک کشور غیردوست نمی بینیم و منتظر اجرای تصمیمات نشست رییس جمهور [ولادیمیر] پوتین و رییس جمهور [جو] بایدن هستیم .

وی همچنین تصریح کرد: مسکو درک می کند که ایالات متحده به سیاست خود برای محدود کردن روسیه ادامه خواهد داد .

سخنگوی کاخ کرملین درباره تهدید مقام های واشنگتن به اعمال تحریم های بیشتر بر مسکو نیز اظهار داشت: ما از تحریم های احتمالی آمریکا علیه روسیه مطلع هستیم و گزینه ها [برای پاسخ دادن] را بررسی می کنیم .

از زمان روی کار آمدن بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، تنش ها میان واشنگتن و روسیه در خصوص طیفی از موضوعات از جمله اتهام زنی واشنگتن به مسکو در خصوص تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین حمله سایبری به نهادهای دولتی و امنیتی آمریکا تشدید شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: گزینه های پاسخ به تحریم های احتمالی آمریکا را بررسی می کنیم

کرملین: گزینه های پاسخ به تحریم های احتمالی آمریکا را بررسی می کنیم