مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-21پزشكي

روند سینوسی ابتلا به کرونا در فارس


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند ابتلا، موارد بستری و فوت ناشی از کرونا در استان فارس را سینوسی توصیف و اضافه کرد که طی روزهای اخیر شاهد تغییراتی در آمار شیوع کرونا در این استان بوده ایم.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند ابتلا، موارد بستری و فوت ناشی از کرونا در استان فارس را سینوسی توصیف و اضافه کرد که طی روزهای اخیر شاهد تغییراتی در آمار شیوع کرونا در این استان بوده ایم.

دکتر روح الله حسینی با بیان اینکه، شمار بیماران بستری در بخش های ویژه کرونا در بیمارستان های فارس، بار دیگر افزایش یافته است، گفت: براساس آخرین آمارها 1024 بیمار در بیمارستان های فارس بستری و 124 نفر از آنان در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان هستند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اینکه تعداد موارد فوت براثر کرونا نیز، ثابت نشده است، خاطرنشان کرد: با فوت 6 بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته، آمار کل جان باختگان کرونا در فارس تا امروز به 4751 نفر رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 288 هزار و 556 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس شناسایی شده است، گفت: تعداد 271 هزار و 488 نفر از این بیماران با انجام 949 هزار و 527 تست تشخیصی مولکولی، شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند سینوسی ابتلا به کرونا در فارس

روند سینوسی ابتلا به کرونا در فارس