مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-21پزشكي

افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی در خوزستان


رییس مرکز بهداشت استان خوزستان از افزایش شمار شهرهای زرد کرونایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی رییس مرکز بهداشت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، اندیمشک در وضعیت قرمز قرار گرفت، همچنین تعداد شهر های نارنجی استان از 18 شهر به 14 شهر کاهش یافته است.

وی افزود: با همکاری خوب مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی شهر های هندیجان، مسجدسلیمان، کارون و رامشیر از وضعیت نارنجی خارج و در وضعیت زرد قرار گرفتند.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: شهر های اهواز، امیدیه، شوش، ایذه، بهبهان، بندر ماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، شادگان، دشت آزادگان و باغملک در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهر های هندیجان، مسجدسلیمان، کارون، رامشیر، لالی، آغاجاری، اندیکا، هفتکل، گتوند، باوی، هویزه و حمیدیه در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنا بر اعلام رییس پلیس راه خوزستان اعمال محمدودیت در شهر های قرمز، نارنجی و زرد همچنان ادامه دارد که مبلغ جریمه شهر های قرمز یک میلیون تومان، شهر های نارنجی 500 هزار تومان و درون شهری نیز 200 هزار تومان است همچنین این محدودیت ها تا پایان این شرایط ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی در خوزستان

افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی در خوزستان