مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-21سياسي

رییسی/2/: سیاست خارجی دولت ما محدود به برجام نیست


ما نشان دادند که در مقابل فشارها مقاومت و ایستادگی دارد و باید بدانند که سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی شود و به برجام نیز محدود نخواهد شد، - بلکه ما تعاملی گسترده و متوازن را در سیاست خارجی دنبال خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییسی گفت: سیاست داخلی و اولویت های ما در دولت سیزدهم بهبود وضعیت کسب و کار مردم، بهبود شرایط و وضعیت معیشت مردم و بهبود شرایط در نظام اداری و کارآمدی رقم زده خواهد شد.

حتما یک نظام اداری کارآمد، سالم و قانون مدار و فساد ستیز شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بی تردید طی 40 سال اخیر شاهد تلاش های بسیاری در جهت توسعه یافتگی در حوزه های مختلف بوده ایم، خاطرنشان کرد: تلاش های بسیاری شده است و ما در برخی حوزه ها به قله هایی دست یافته ایم اما در برخی حوزه ها به دلیل عدم توجه به داشته های داخلی و سوء مدیریت ها مشکلات و عقب ماندگی هایی از جمله در جهت اجرای عدالت داریم.

رییس جمهوری منتخب افزود: محور تحول، اجرای عدالت در بستر گام دوم انقلاب اسلامی است؛ حتما به تمام اسناد بالادستی یعنی قانون اساسی، سیاست های مصوب نظام و برنامه های توسعه توجه خواهد شد و ما در دولت جدید برنامه توسعه هفتم را با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس تدوین خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی/2/: سیاست خارجی دولت ما محدود به برجام نیست

رییسی/2/: سیاست خارجی دولت ما محدود به برجام نیست