مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-21سياسي

قوه قضاییه با تمام توان به منتخب مردم کمک می کند


همه قوه قضاییه با تمام توان و اختیاراتی که داریم برای موفقیت منتخب ملت در مسئولیت خطیر و مهم آینده کمک خواهیم کرد تا دولت مردمی به هدف و مقصود نهایی برسد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در شورای عالی قضایی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار داشت: مردم موقعیت‎شناس و آگاه ایران در روز 28 خرداد بار دیگر حقیقتاً با حضور پای صندوق های رأی شگفتی آفریدند.

وی افزود: آنچه دشمنان طراحی کرده بود و تصور می کرد می تواند با اقدامات پلیدش مردم را از رفتن پای صندوق رأی بازدارد شکست خورد و مردم نقشه های آن ها را خنثی و نقش بر آب کردند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: دشمنان و بدخواهان در داخل و خارج کشور از مدت ها پیش تلاش کردند تا مردم پای صندوق نیایند و امید هم بسته بودند، اما این اتفاق نیفتاد و مردم با وجود مشکلات، حاضر نشدند به هیچ وجه از آرمان ها، ارزش ها و نظام و انقلاب و دین کوتاه بیایند.

محسنی اژه ای تصریح کرد: دشمنان آنقدر عملیات روانی انجام دادند و حتی سینه به سینه سعی کردند افراد را تحریک کنند، اما با عنایت خدا و تلاش دستگاه های ذیربط و همکاری مردم کوچک ترین ناامنی را در مقطع انتخابات نداشتیم و انتخاباتی بی نظیر از لحاظ امنیت و آرامش برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با تمام توان به منتخب مردم کمک می کند

قوه قضاییه با تمام توان به منتخب مردم کمک می کند