مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-21اقتصادي

ایران مشکلی در تولید تکنولوژی ندارد/منابع مالی باشد توان انجام کارهای بزرگی داریم


رییس جهاددانشگاهی فرهنگی با اشاره به تجربه اجرای طرح های بزرگ فناورانه جهاددانشگاهی در سال های مختلف گفت: مشکل کشور تولید تکنولوژی نیست و اگر منابع مالی داشته باشیم توان انجام پروژه های بزرگ را داریم.

- ایسنا/البرز رییس جهاددانشگاهی فرهنگی با اشاره به تجربه اجرای طرح های بزرگ فناورانه جهاددانشگاهی در سال های مختلف گفت: مشکل کشور تولید تکنولوژی نیست و اگر منابع مالی داشته باشیم توان انجام پروژه های بزرگ را داریم.

حمیدرضا طیبی با همراهی مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، از توسعه زیرساخت ها و طرح های عمرانی و فیزیکی مجتمع تحقیقاتی و پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیبی نیز در این بازدید با اشاره به فعالیت مجتمع تحقیقاتی از سال 1365 گفت: به منظور استقرار مراکز تحقیقاتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در مکانی خاص این مجتمع راه اندازی شد و پس از آن با توجه به راه اندازی پارک های علم و فناوری در کشور پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در این مکان شکل گرفت.

وی بابیان اینکه مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر به قطب علم و فناوری استان البرز تبدیل شده است گفت: در این پارک با بیش از 90 هکتار مساحت بیش از 70 شرکت فناور مستقرشده اند که تعداد قابل توجه ای از میان آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مشکلی در تولید تکنولوژی ندارد/منابع مالی باشد توان انجام کارهای بزرگی داریم

ایران مشکلی در تولید تکنولوژی ندارد/منابع مالی باشد توان انجام کارهای بزرگی داریم