مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-21اقتصادي

اجرای طرح تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری در بنادر برای ترخیص سریع کالای اساسی


مدیرکل بندری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اجرای طرح تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری در بنادر برای ترخیص سریع تر کالای اساسی، گفت: نیاز اغلب بنادر به تجهیزات تخلیه کالاهای اساسی برطرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ، روانبخش بهزادیان با اشاره به اینکه ایران در منطقه نیمه معتدل و نیمه خشک از لحاظ اقلیمی قرار گرفته است، اظهار داشت: کمبود منابع آبی موجب شده تا هر ساله بخشی از نیاز کشور به کالاهای اساسی از جمله گندم، ذرت، جو، سویا، دانه های روغنی، برنج، شکر و روغن خوراکی از طریق واردات و حمل و نقل دریایی تامین شود.

وی ادامه داد: از طرفی با توجه به نیاز روزانه کشور به مصرف کالاهای اساسی، ضرورت دارد تا اینگونه کالاها پس از ورود به بنادر کشور، سریعا مراحل ترخیص خود را طی کرده تا از بنادر خارج و به قسمت های مختلف کشور ارسال شوند.

مشکلات مرتبط با دستگاه های مسئول در امر ترخیص و خروج کالا مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: مشکلات متعددی از جمله مشکل تامین و تخصیص ارز، مشکلات مرتبط با دستگاه های صادر کننده مجوز و مسئول در امر ترخیص و خروج کالا از بنادر، مشکل کمبود کامیون و غیره در راستای خروج کالاهای اساسی از بنادر موجب شده تا حجم قابل توجه ای از این کالاها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری در بنادر برای ترخیص سریع کالای اساسی

اجرای طرح تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری در بنادر برای ترخیص سریع کالای اساسی