مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21ورزشي

معادله چند مجهولی روی نیمکت ایران/ اسکوچیچ و نامزدهای هدایت تیم ملی


نیمکت تیم ملی ایران برخلاف انتظارات، دست خوش تغییرات قرار گرفته و ممکن است اسکوچیچ هرگز به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران بازنگردد.

- نیمکت تیم ملی ایران برخلاف انتظارات، دست خوش تغییرات قرار گرفته و ممکن است اسکوچیچ هرگز به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران بازنگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پیروزی های متوالی ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و صدرنشین در این مرحله، تیم ملی در انتظار برگزاری قرعه کشی دور نهایی و تقویم برگزاری این مسابقات است.

با این حال، به نظر می رسد ایران جزو معدود تیم های حاضر در این مرحله است که هنوز سرنوشت نیمکت خود را نمی داند! ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، عربستان، امارات و .

که جزو تیم های مدعی برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر به شمار می روند، همچنان با سرمربیان خود در مرحله گذشته ادامه خواهند داد ولی ایران به عنوان تیم دوم آسیا، در حال تصمیم گیری برای ادامه همکاری با اسکوچیچ یا انتخاب سرمربی جدید است.

شاید بررسی وضعیت اسکوچیچ با وجود چهار پیروزی متوالی به خصوص شکست دادن عراق و بحرین عجیب و دور از انتظار باشد اما رایزنی ها برای چنین تغییر و تحولی از گذشته انجام شده و ممکن است چند هفته یا ماه دیگر هم طول بکشد که قطعا در این صورت به ضرر ایران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله چند مجهولی روی نیمکت ایران/ اسکوچیچ و نامزدهای هدایت تیم ملی

معادله چند مجهولی روی نیمکت ایران/ اسکوچیچ و نامزدهای هدایت تیم ملی