مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-21سياسي

اولویت ما تکمیل طرح های نیمه تمام است/ نماینده ی همه مردم تبریز هستیم


منتخب اول مردم تبریز در انتخابات ششمین دوره ی شورای شهر با تاکید بر اینکه نماینده ی همه ی شهروندان تبریزی هستم، گفت: من هیچ تفاوتی ما بین اقشار جامعه قائل نشده و تنها منافع یک قشر خاصی را دنبال نخواهم کرد چرا که رسالت ما شهر و شهروندی است و ما نماینده ی کل شهر تبریز هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی منتخب اول مردم تبریز در انتخابات ششمین دوره ی شورای شهر با تاکید بر اینکه نماینده ی همه ی شهروندان تبریزی هستم، گفت: من هیچ تفاوتی ما بین اقشار جامعه قائل نشده و تنها منافع یک قشر خاصی را دنبال نخواهم کرد چرا که رسالت ما شهر و شهروندی است و ما نماینده ی کل شهر تبریز هستیم.

حکیمه غفوری روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ضمن تبریک دهه ی کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع)، تقارن برگزاری انتخابات با این ایام را بابرکت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شاهد کرامت های زیادی در این انتخابات بودیم و امیدواریم آقای رییسی و دولت جدید موجب پیشرفت کشور باشد.

وی ادامه داد: از مردم با بصیرت نیز تشکر می کنیم که بازهم علی رغم همه ی مشکلات، آگاهانه در انتخابات شرکت کرده و نشان دادند علاوه بر مواقع عادی در زمان های بحرانی هم دلسوز و پای کار نظام و انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ما تکمیل طرح های نیمه تمام است/ نماینده ی همه مردم تبریز هستیم

اولویت ما تکمیل طرح های نیمه تمام است/ نماینده ی همه مردم تبریز هستیم