مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-21اقتصادي

صادرات انواع صنایع دستی قم به ارزش 620هزار دلار


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به موفقیت استان در صادرات صنایع دستی درسال 99گفت: در سال گذشته 621 هزار دلار انواع صنایع دستی که توسط هنرمندان استان تولید شده بود به خارج از کشور صادر شده است.

- ایسنا/قم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به موفقیت استان در صادرات صنایع دستی درسال 99گفت: در سال گذشته 621 هزار دلار انواع صنایع دستی که توسط هنرمندان استان تولید شده بود به خارج از کشور صادر شده است.

  علیرضا ارجمندی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: در زمینه فروش داخلی با وجود کاهش سفر و تقریبا تعطیلی گردشگری به علت ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا طبق آمار موجود سال گذشته در زمینه فروش داخلی صنایع دستی 125 میلیون ریال انواع صنایع دستی به فروش رسیده است که با وجود شرایط کرونایی آمار خوبی است.

وی در ادامه با بیان این که سال گذشته به علت کرونا بخشی از کارگاه های صنایع دستی استان به حالت نیمه تعطیل درآمدند گفت: سال گذشته 270 میلیون اعتبار به حوزه صنایع دستی تخصیص یافت که از این میزان 150میلیون ابلاغی استان و 110میلیون ابلاغی ملی بود که در راستای توسعه و ترویج صنایع دستی هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات انواع صنایع دستی قم به ارزش 620هزار دلار

صادرات انواع صنایع دستی قم به ارزش 620هزار دلار