مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-21ورزشي

اعزام قوی ترین مردان قم به مسابقات بین المللی امارات


دو تن از قوی ترین مردان استان قم در ترکیب تیم منتخب کشورمان برای کسب سهمیه حرفه ای های جهان به رقابت های بین المللی امارات اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، قوی ترین مردان یکی از رشته های زیر مجموعه فدراسیون و هیات های بدن سازی و پرورش اندام است که جمعیت ورزشکار سازمان یافته زیادی را به خود اختصاص داده و در قم نیز یکی از رشته های موفق و دارای قهرمانان سرشناس و با سابقه محسوب می شود.

این رشته حالا یک تورنمنت مهم بین المللی را پیش رو دارد، رقابت هایی که دارای جنبه انتخابی برای کسب سهمیه حرفه ای های جهان است و با حضور چهره های شاخص از کشورهای مختلف به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و دو تن از قوی ترین مردان استان قم نیز برای حضور در آن برگزیده شده اند.

طبق اعلام فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشورمان، با هماهنگی صورت گرفته بین کمیته قویترین مردان و این فدراسیون، تیم منتخب قویترین مردان ایران متشکل از 12 ورزشکار روز چهارشنبه هفته جاری یعنی دوم تیر ماه ایران را به مقصد امارات برای حضور در مسابقات کسب سهمیه حرفه ای های جهان ترک می کند.

این اعزام در اوزان منهای 80، 90 و 105 کیلوگرم صورت می گیرد و ورزشکارانی از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، کردستان، کرمان، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و قم در تیم منتخب کشورمان حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام قوی ترین مردان قم به مسابقات بین المللی امارات

اعزام قوی ترین مردان قم به مسابقات بین المللی امارات