مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-21بين الملل

واشنگتن: اگر چین با تحقیقات منشأ کرونا همکاری نکند، با انزوا روبه رو می شود


در ادامه فضاسازی و اتهام زنی آمریکا علیه چین در خصوص منشأ کرونا، مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد در صورتی که چین با تحقیقات درباره منشأ همه گیری همکاری نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید به روال فضاسازی و اتهام زنی دولت سابق آمریکا مدعی شد در صورتی که داده و از طریق کارهای دیگر که ما با متحدان و شرکای خود برای ادامه فشار بر هر جبهه ای ادامه می دهیم تا بفهمیم این ویروس چطور وارد جهان شده، محفوظ می دارد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا هم شامگاه چهارشنبه اتهام زنی های مقامات دولت پیشین این کشور علیه چین در خصوص منشأ ویروس کووید-19 را تکرار کرد.

بایدن طی نشست خبری در ژنو گفت چین تلاش کرده خودش را یک کشور مسئول در مقابله با همه گیری کرونا نشان دهد اما هنوز مشخص نیست که پکن واقعا تلاش کرده منشأ شیوع این ویروس را پیدا کند یا خیر.

رییس جمهور آمریکا در ادامه، با ابراز تردید درباره همکاری کافی چین با تحقیقات سازمان جهانی بهداشت، اظهار داشت: چین تلاش می کند خودش را یک کشور مسئول نشان دهد و درباره اینکه چقدر به جهان برای مقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون کمک کرده به شدت صحبت می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: اگر چین با تحقیقات منشأ کرونا همکاری نکند، با انزوا روبه رو می شود

واشنگتن: اگر چین با تحقیقات منشأ کرونا همکاری نکند، با انزوا روبه رو می شود