مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-21اجتماعي

باد نسبتا شدید همدان را فرامی گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه سرعت وزش به 50 کیلومتر در ساعت می رسد گفت: تا پایان هفته تغییرات محسوس دما نداریم و دمای هوا بین 30 تا 39 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

- محمد حسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بر اساس داده ها و نقشه های هواشناسی، آسمان اکثر نقاط استان طی 24 ساعت آینده، صاف و بدون ابر و همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود اظهار کرد: ساعات میانی امروز شاهد باد نسبتا شدید هستیم به طوری که سرعت وزش به 50 کیلومتر در ساعت می رسد.

وی با اشاره به اینکه با افزایش سرعت وزش باد غبار رقیق محلی در اکثر نقاط این استان به دنبال دارد افزود: اگرچه میزان شدت وزش باد نسبت به روز گذشته روند کاهشی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه در 24 ساعت گذشته شهرستان اسدآباد با 39 درجه سانتیگراد گرمترین  و شهرستان بهار با 10 درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.

وی به تغییرات دمای هوای همدان اشاره کرد و گفت: بیشینه و کمینه دمای همدان بین 36 و 12 درجه سانتیگراد بالای صفر به در نوسان بوده است.

 باقری شکیب در پایان تأکید کرد:  تغییرات  محسوس دما تا پایان هفته نداریم به نحوی که  دمای هوای همدان تا پایان هفته جاری گرم و بین 30 تا 39 درجه سانتیگراد بالای صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد نسبتا شدید همدان را فرامی گیرد

باد نسبتا شدید همدان را فرامی گیرد