مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-21اقتصادي

واحد تولیدی متخلف بتن آماده در لرستان پلمب شد


یک واحد تولیدی بتن آماده به دلیل تولید بدون اخذ پروانه استاندارد، پلمب شد.

- ، مرضیه قنبریان امروز دوشنبه در سخنانی گفت: به استناد تبصره ذیل ماده 13 قانون تعزیرات حکومتی، یک واحد تولیدی که اقدام به تولید و عرضه فرآورده بتن آماده، بدون دریافت پروانه استاندارد کرده بود، بر اساس رأی شعبه تعزیرات حکومتی، تا زمان دریافت پروانه استاندارد، تعطیل و پلمب شد.

وی افزود: فرآورده بتن آماده به شماره استاندارد ملی 6044، مشمول مقررات استاندارد اجباری است و بر اساس تبصره ذیل ماده 13 قانون تعزیرات حکومتی، در مورد واحدهای فاقد گواهی از استاندارد (در مورد اقلام مشمول استاندارد اجباری) که تولیدات آن ها از نظر ایمنی مضر باشد بلافاصله نسبت به تعطیلی واحد تا زمان اخذ پروانه اقدام می شود.

مدیرکل استاندارد لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنا به بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار استان، فرآورده دستمال کاغذی با نام تجاری تی آرا دارای نشان استاندارد جعلی است، لازم است مردم از خرید این فرآورده خودداری کنند تا بازار برای محصولات غیر استاندارد، نا ایمن باشد.

قنبریان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده فرآورده مذکور، از طریق شماره تلفن 33238393 داخلی 169 و یا مراجعه حضوری به اداره کل استاندارد استان لرستان، مراتب را اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدی متخلف بتن آماده در لرستان پلمب شد

واحد تولیدی متخلف بتن آماده در لرستان پلمب شد