مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-21اقتصادي

سهم 334 میلیون تومانی آذربایجان غربی در طرح بهارانه کتاب


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از 334میلیون تومان کتاب در طرح بهارانه کتاب به فروش رفته است.

- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبرداد سهم 334 میلیون تومانی آذربایجان غربی در طرح بهارانه کتاب ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از 334میلیون تومان کتاب در طرح بهارانه کتاب به فروش رفته است.

بابازاده در گفت وگو با ایسنا افزود: در طرح بهارانه کتاب که از 17تا 25 خرداد برگزار شد بیش از 334میلیون تومان کتاب به فروش رفت که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

وی تصریح کرد: در این طرح 19 کتابفروشی از سراسر استان ثبت نام کرده بودند که ازاین تعداد 9کتاب فروشی در ارومیه و 10کتاب فروشی از شهرستان های نقده، سردشت، میاندوآب ، مهاباد و بوکان بودند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یاد آور شد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار 2میلیون ریال است و 400هزار ریال نیز سقف یارانه خرید برای هر خریدار بود.

بابازاده با تاکید به اینکه کلیه کتاب های عمومی، دانشکاهی و کودک ونوجوان شامل این طرح می شوند، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح رونق بخشیدن به بازار کتاب وترویج کتابخوانی در سطح جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 334 میلیون تومانی آذربایجان غربی در طرح بهارانه کتاب

سهم 334 میلیون تومانی آذربایجان غربی در طرح بهارانه کتاب