مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-21اقتصادي

توسعه فروشگاه های مجاز قطعات یدکی ایران خودرو ادامه دارد


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم یدکی اصلی ایساکو، همچنان در حال توسعه فروشگاه های مجاز این مجموعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در این باره گفت: شرکت ایساکو از مرداد ماه سال گذشته به صورت جدی در حال توسعه شبکه فروشگاه های مجاز است و این امر از خرداد ماه امسال با جذب فروشگاه های جدید قوت گرفته است.

شهرام غلامی در این خصوص افزود: برنامه شرکت ایساکو در خصوص توسعه فروشگاه های مجاز، همواره بر پایه ارتقای کیفی و بهبود عملکرد شبکه موجود بوده و افزایش کمی تعداد فروشگاه ها، در اولویت بعدی مجموعه قرار داشته است، این اولویت بندی همچنان در روند کار شرکت قرار دارد، اما در مدل جدید توسعه فروشگاه های مجاز که از سال گذشته در ایساکو آغاز شده، اعطای امتیاز با توجه به نیازمندی هر شهر صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر با دارا بودن بیش از هزار فروشگاه مجاز در سراسر کشور، در حال جذب فروشگاه جدید در مناطقی است که با توجه به بررسی های صورت گرفته، نیاز به ارتقای کمی در آن به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، لازم به نظر می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فروشگاه های مجاز قطعات یدکی ایران خودرو ادامه دارد

توسعه فروشگاه های مجاز قطعات یدکی ایران خودرو ادامه دارد