مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-21اقتصادي

اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد سامان یافته است


50 طرح ملی به ارزش هشت هزار میلیارد تومان در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهره برداری رسید و ده ها طرح دیگر نیز کلنگ زنی شد.

- ایسنا/هرمزگان 50 طرح ملی به ارزش هشت هزار میلیارد تومان در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهره برداری رسید و ده ها طرح دیگر نیز کلنگ زنی شد.

صبح دوشنبه، 31 خردادماه در هفتاد و چهارمین برنامه افتتاح تدبیر و امید برای جهش تولید با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری طرح هایی افتتاح شد که مربوط به سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری- صنعتی کیش، قشم، اروند، ارس، انزلی بوده و برای حدود 2 هزار و 90 نفر اشتغالزایی مستقیم را فراهم می کند.

رییس جمهور در آیین افتتاح طرح های اقتصادی و زیربنایی منطقه آزاد کیش با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس اکبر ترکان که زحمات بسیار زیادی در بخش های مختلف از جمله مناطق آزاد برای توسعه کشور کشیدند، از کیش به عنوان یکی از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری نام برد و گفت: کیش جزو مناطقی است که سرمایه گذاری های بسیار زیادی در آن انجام گرفته و استعداد بسیار زیادی برای سرمایه گذاری بیشتر هم دارد و می تواند منطقه بسیار مهمی در منطقه آزاد جنوب کشور برای تحول و جذب سرمایه خارجی باشد.

روحانی افزود: اطمینان دارم دولت سیزدهم هم همانند دولت یازدهم و دوازدهم به مناطق آزاد برای توسعه ایران عزیز کمک خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد سامان یافته است

اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد سامان یافته است