مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-21سياسي

همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در قم سابقه دیرینه دارد


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم اظهار کرد: همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان قم سابقه دیرینه دارد و این دو نهاد در زمینه های آموزشی و اشتغال و کارآفرینی و درمانی همکاری های بسیاری داشته اند که این همکاری ها مقدمه ای برای عقد تفاهم .

- ایسنا/قم رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم اظهار کرد: همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان قم سابقه دیرینه دارد و این دو نهاد در زمینه های آموزشی و اشتغال و کارآفرینی و درمانی همکاری های بسیاری داشته اند که این همکاری ها مقدمه ای برای عقد تفاهم نامه کشوری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه شد.

دکتر محمد حیدری در دیدار با معاونین مرکز خدمات حوزه های علمیه قم بیان کرد: با توجه به گستردگی جامعه تحت پوشش مرکز خدمات در سراسر کشور همکاری های جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در استان قم به مرور به جایی رسید که لزوم همکاری گسترده تر این دو نهاد در سطح کشور احساس می شود.

دکتر حیدری افزود: مراکز خدمات تخصصی، زمینه های مختلف پژوهشی، آموزشی اشتغال و کارآفرینی و درمانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور ظرفیت خوبی برای انجام فعالیت های مشترک و ارائه خدمات متنوع برای مرکز خدمات حوزه های علمیه و جهاد دانشگاهی فراهم کرده است که باید از آن به بهترین نح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در قم سابقه دیرینه دارد

همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حوزه های علمیه در قم سابقه دیرینه دارد