مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-21سياسي

راه اندازی سامانه پیگیری مشکلات تولید در البرز


رییس کل دادگستری البرز از راه اندازی سامانه پیگیری مشکلات تولید خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه نیاز به مراجعه حضوری فعالین اقتصادی به دستگاه های قضایی نیست.

- با گزارش مزید بر علت شد و اینکه از مدت ها قبل رسانه های معاند کارزاری را با عنوان رأی بی رأی آغاز کردند، با این وجود مردم در انتخابات حضور پرشوری داشتند و انتخابات با کمترین حاشیه به اتمام رسید.

رییس کل دادگستری البرز بیان کرد: ستاد پیش گیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در بهمن ماه بر اساس دستورالعمل صادره راه اندازی شد و در همین راستا 17 جلسه ستادی با مسئولیت رییس کل دادگستری در مرکز استان و شهرستان ها برگزار شد.

وی مهم ترین هدف این ستاد را پیش بینی، پیشگیری و مقابله با تخلفات انتخاباتی عنوان کرد.

حدود 730 هزار فقره پرونده وارد مجموعه دادگستری البرز شد فاضلی هریکندی در خصوص تعداد پرونده های وارد شده به دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 598 هزار و 955 فقره پرونده وارد دستگاه قضایی و دادگستری کل استان البرز شامل دادسرا، دادگاه های حقوقی، دادگاه های تجدید نظر و اجرای احکام شد و مجموع پرونده های ورودی به شورای حل اختلاف بالغ بر 130 هزار و 708 بود که در مجموع 729 هزار و 663 فقره پرونده وارد مجموعه دادگستری کل استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه پیگیری مشکلات تولید در البرز

راه اندازی سامانه پیگیری مشکلات تولید در البرز