مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-21پزشكي

اجرای طرح های پژوهشی رصدخانه اجتماعی کووید 19


عضو دبیرخانه رصدخانه اجتماعی کووید 19، با اشاره به اینکه تا آخر خرداد ماه امسال تهیه پروپوزال چهار طرح پژوهشی به اتمام می رسد، گفت: اجرای این چهار طرح و جمع آوری اطلاعات نیز از تیرماه آغاز می شود.

- عضو دبیرخانه رصدخانه اجتماعی کووید 19، با اشاره به اینکه تا آخر خرداد ماه امسال تهیه پروپوزال چهار طرح پژوهشی به اتمام می رسد، گفت: اجرای این چهار طرح و جمع آوری اطلاعات نیز از تیرماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد ساعتچی؛ اپیدمیولوژیست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: بررسی ارتباط عوامل اقتصادی-اجتماعی با ابتلا و مرگ و میر ناشی از کووید-19 و پیامدهای اجتماعی اپیدمی در جمعیت بالای 18 سال تهران: فاز اول مطالعه کوهورت اجتماعی کووید-19 ، بررسی عوامل فردی، و اجتماعی ـ اقتصادی مرتبط با ابتلا به کووید-19 و پیامدهای اجتماعی آن در کودکان شهر تهران ، بررسی درک عمومی از اقدامات دولت در پاندمی کووید 19 در ایران: پیمایش در جمعیت عمومی کشور و ارزیابی سیاست های ملی مبارزه با اپیدمی کووید 19 از دیدگاه مسئولین حوزه سلامت ، عناوین این چهار طرح تحقیقاتی مهم را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به نقش غیر قابل انکار واکسیناسیون عمومی در کنترل و کاهش موارد بروز کووید-19 افزود: در دسترس بودن واکسن موثر و کارا، یک رکن اساسی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های پژوهشی رصدخانه اجتماعی کووید 19

اجرای طرح های پژوهشی رصدخانه اجتماعی کووید 19