مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-21اجتماعي

21 هنرستان تخصصی کارآفرینی در استان کرمان فعالیت می کنند


رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 21 هنرستان تخصصی کارآفرینی و 70 هنرستان با رویکرد آموزش همراه با تولید در استان کرمان فعالیت دارند.

- ایسنا/کرمان رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 21 هنرستان تخصصی کارآفرینی و 70 هنرستان با رویکرد آموزش همراه با تولید در استان کرمان فعالیت دارند.

رضا همت پور امروز 31 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کارآفرینی و مهارت آموزی در هنرستان ها اظهار کرد: آشنایی با محیط کار با کارآموزی و کارورزی محقق می شود که یکی از مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش حل شدن مشکل بیمه تامین اجتماعی کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی بوده، بنابراین از این پس کارگاه ها برای پذیرش هنرجویان در تنگنا نیستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای پوشش 50 درصدی دانش آموزان در هنرستان ها، افزود: در خصوص توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش نیاز است که ظرفیت سازی جدیدی داشته باشیم، رسانه ها در این زمینه می توانند بسیار کمک کنند که دیدگاه خیران در ساخت فضا به موضوع توسعه تجهیزات هم تمایل یابد و گسترش کارگاه ها و سیستم های فنی جدید هم در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هنرستان تخصصی کارآفرینی در استان کرمان فعالیت می کنند

21 هنرستان تخصصی کارآفرینی در استان کرمان فعالیت می کنند