مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-21اجتماعي

آغاز سنجش سلامت نوآموزان در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بحث سنجش سلامت نوآموزان ورود به پایه اول دبستان از امروز در استان آغاز می شود و 14 پایگاه برای سنجش این نوآموزان در استان در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بحث سنجش سلامت نوآموزان ورود به پایه اول دبستان از امروز در استان آغاز می شود و 14 پایگاه برای سنجش این نوآموزان در استان در نظر گرفته شده است.

فرحناز قائدامینی 31 خرداماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بحث سنجش سلامت نوآموزان ورود به پایه اول دبستان از امروز در چهارمحال و بختیاری آغاز می شود، اظهارکرد: 14 پایگاه سنجش سلامت برای دانش آموزان پایه اول و پیش دبستانی در نظر گرفته شده است که از این تعداد 11 پایگاه سیار و پنج پایگاه نیز به صورت دو نوبته کار سنجش این نوآموزان را انجام می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: برای سال تحصیلی 1401-1400 حدود 20 هزار نوآموز ورودی به پایه اول دبستان و حدود 11 هزار نوآموز ورودی به پایه پیش دبستانی مورد سنجش سلامت قرار می گیرند، در ابتدا نوآموزان پایه اول دبستان مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: نوآموزان ورود به دبستان از نظر جسمی، وزن، قد، شنوایی، بینایی، هوش و میزان تمرکز مورد سنجش قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت نوآموزان در چهارمحال و بختیاری

آغاز سنجش سلامت نوآموزان در چهارمحال و بختیاری