مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-21پزشكي

وضعیت نگران کننده مناطق جنوبی فارس با افزایش موارد مثبت کووید19


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش موارد مثبت کووید19 در استان های همجوار و شهرهای جنوبی استان، افزایش ظرفیت و مدیریت تخت های بیمارستانی را در دستور کار جدی معاونت درمان دانشگاه قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهرزاد لطفی در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه با تاکید بر اولویت مسوولان دانشگاه در مدیریت و کنترل بیماری کووید19 ، عنوان کرد: مردم باید با توجه به وضعیت کرونا در استان، با پرهیز از هرگونه ساده انگاری و عادی پنداری، به اصول بهداشتی پایبند باشند.

وی بیشترین دلیل افزایش انتقال و شیوع کرونا را حضور افراد در تجمعات به ویژه دورهمی های خانوادگی و مراکز شلوغ و پرتردد برشمرد و هشدار داد: افرادی که با افزایش گرمای هوا از ماسک کمتر استفاده کرده و توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، موجب افزایش و انتشار این بیماری در جامعه و تهدید سلامت دیگران می شوند.

او با تقدیر از تیم واکسیناسیون کووید19 در دانشگاه برای تزریق بیش از 16 هزار واکسن کووید19 طی روز گذشته در فارس افزود: افرادی که تا کنون واکسن نوبت دوم دریافت نکرده اند تا زمان نوبت تزریق و دریافت پیامک صبور باشند و سپس طبق زمان نوبت دهی به مراکز اعلام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نگران کننده مناطق جنوبی فارس با افزایش موارد مثبت کووید19

وضعیت نگران کننده مناطق جنوبی فارس با افزایش موارد مثبت کووید19