مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-21سياسي

شهردار سابق صدرا را به ایران باز می گردانیم/ 110 تذکر انتخاباتی


شهردار اسبق صدرا اکنون در کشور ترکیه متواری است و در تلاش هستیم تا با همکاری پلیس این کشور نسبت به استرداد این متهم اقدام کنیم.

- ، حجت الاسلام کاظم موسوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هیچ گونه اغماضی برای متهمین استان فارس وجود نخواهد داشت و دستگاه قضایی استان همچون سایر نقاط کشور در تلاش است تا عدالت گستر باشد.

حجت الاسلام موسوی در خصوص دستگیری اعضای شورای شهر نیز تصریح کرد: عمده دستگیری ها مربوط به شورای شهر صدرا بوده است و هم اینک در ارتباط با شورای شهرستان های فارس و سازمان همیاری شهرداری ها در شیراز 4 نفر، جهرم 18 نفر، مرودشت 33 نفر، صدرا 26 نفر، لارستان یک نفر، زرقان سه نفر و آباده 10 نفر در بازداشت بسر می برند.

وی در خصوص انتخابات نیز با اشاره به اینکه 20 پرونده تخلفات تبلیغات انتخاباتی در استان فارس تشکیل شده و با بیان اینکه در این باره به 110 نفر تذکر داده شد و امید است این پرونده ها منجر به کیفر خواست نشود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این انتخابات، علیه مأموران دولت پرونده ای تشکیل نشد.

عالی ترین مقام قضایی استان فارس، یکی از مهمترین برنامه های دادگستری را ریشه کنی اطاله دادرسی برشمرد و گفت: امروز تقریباً به این مهم دست یافته و اطاله دادرسی را کنترل کرده ایم به طوری که عمده پرونده ها در کمتر از سه ماه مختومه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار سابق صدرا را به ایران باز می گردانیم/ 110 تذکر انتخاباتی

شهردار سابق صدرا را به ایران باز می گردانیم/ 110 تذکر انتخاباتی