مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-21سياسي

به نظر شما، اولین اقدام اقتصادی دولت جدید چه باید باشد؟


اگر قرار باشد که یک مطالبه اقتصادی از سید ابراهیم رییسی داشته باشید، از میان مشکلات اقتصادی متعدد همچون تورم، بیکاری، گرانی مسکن، دشواری کسب و کار، - اقتصاد ایران در سال های اخیر هم زمان با افزایش فشار های تحریمی دشمنان بر علیه ملت ایران، با چالش های متعددی مواجه شده است.

در این میان، عدم سیاست گذاری کارشناسی از سوی تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید نیز، روند تسهیل فضای کسب و کار و اقتصاد ایران را با دشواری های بسیاری مواجه ساخت و در نهایت به کاهش قدرت خرید مردم و ریزش ارزش پول ملی منجر شد.

در این میان، با انتخاب آیت الله سید ابراهیم رییسی به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فضای امیدواری در چشم انداز اقتصادی کشورمان ترسیم شده است.

به گونه ای که بسیاری از فعالان اقتصادی از دغدغه های خود گفته اند و امیدوار به راهگشایی در دولت جدید هستند و مردم نیز که در سال های اخیر، با انواع مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کرده اند، امیدوار به برنامه های اقتصادی دولت جدید هستند.

حال بر اساس خبر های منتشر شده، قرار است امروز اولین نشست خبری حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب برگزار شود.

نشستی که احتمالا با سوالات اقتصادی در خصوص مشکلات کنونی همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نظر شما، اولین اقدام اقتصادی دولت جدید چه باید باشد؟

به نظر شما، اولین اقدام اقتصادی دولت جدید چه باید باشد؟