مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-21اقتصادي

اعطای 25 میلیارد تسهیلات ارزان قیمت به کارخانه داران کشمش ملایر


مدیر تعاون روستایی استان همدان از اعطای 25 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به کارخانه داران فرآوری کشمش در شهرستان ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر تعاون روستایی استان همدان از اعطای 25 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به کارخانه داران فرآوری کشمش در شهرستان ملایر خبر داد.

مجید مسلمی راد اظهارکرد: به علت نوسانات ارز در سال زراعی گذشته صادرات محصول تولیدی کشمش ملایر با مشکلاتی مواجه شد.

وی ادامه داد: در راستای حل مشکل و جلوگیری از زیان بیشتر باغداران اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارخانجات فرآوری کشمش توسط سازمان تعاون روستایی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون این کارخانجات برای دریافت 25 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به بانک معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 1182 تن کشمش در قالب این طرح از باغداران ملایری توسط کارخانجات خریداری شده است، افزود: کشت دیگر ارقام انگور با قابلیت نگهداری بیشتر و افزایش قابلیت بهره گیری در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشور می تواند وضعیت باغداران انگور را بهبود می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان همدان، مسلمی راد خاطرنشان کرد: حدود 11 هزار هکتار از باغ های ملایر زیرکشت انگور است که سالانه بیش از 250 هزار تن انگور در این شهرستان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 25 میلیارد تسهیلات ارزان قیمت به کارخانه داران کشمش ملایر

اعطای 25 میلیارد تسهیلات ارزان قیمت به کارخانه داران کشمش ملایر