مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-21حوادث

مدیریت شهری واحد، لازمه راه اندازی مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران راه اندازی مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت را در گروی پیگیری و اجرای لایحه مدیریت واحد شهری برشمرد.

- معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران راه اندازی مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت را در گروی پیگیری و اجرای لایحه مدیریت واحد شهری برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی در جلسه هماهنگی روسای مراکز عملیات اضطراری شهر تهران که با حضو نمایندگانی از سازمان مدیریت بحران کشور، جمعیت هلال احمر استان تهران، شرکت پالایش نفت تهران، اورژانس کشور، شرکت گاز استان تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، شرکت بهره برداری متروی تهران، پلیس راهور و .

برگزار شد، گفت: عملیاتی شدن راه اندازی مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت، وابسته به پیگیری لایحه مدیریت واحد شهری است و در غیر این صورت راه اندازی چنین مرکزی تنها نقش یک پیام رسان را دارد که مدت زمان فرآیند تلفنی را افزایش می دهد.

این در حالی است که باید بخش های مختلف به صورت هماهنگ در کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی ادامه داد: در همین راستا باید یک راهبر و مدیر واحد برای مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت انتخاب شده و به تصویب ستاد ویژه کلان شهر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری واحد، لازمه راه اندازی مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت

مدیریت شهری واحد، لازمه راه اندازی مرکز عملیات اضطراری مشترک در پایتخت