مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-21اقتصادي

دستیابی به دانش فنی «تولید نشاسته حفاری به روش حلالی»


نشاسته حفاری یکی از انواع نشاسته اصلاح شده است که با انجام پاره ای از فرایندهای فیزیکی و شیمیایی بر نشاسته خام به دست می آید.

انجام تغییرات و اصلاحات مذکور موجب تغییر ساختار مولکولی نشاسته خام شده، - توسط پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی انجام شد؛ دستیابی به دانش فنی تولید نشاسته حفاری به روش حلالی نشاسته حفاری یکی از انواع نشاسته اصلاح شده است که با انجام پاره ای از فرایندهای فیزیکی و شیمیایی بر نشاسته خام به دست می آید.

انجام تغییرات و اصلاحات مذکور موجب تغییر ساختار مولکولی نشاسته خام شده، به طوری که محصول نهایی، قابلیت استفاده در فرمولاسیون گل حفاری را به دست می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر تهمینه کیانی، عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی صنعتی پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی در رابطه با تدوین دانش فنی تولید نشاسته حفاری به روش حلالی که با تلاش محققان این پژوهشکده با ثبت اختراعی با عنوان فرآیند جایگزین مکمل برای تولید نشاسته حفاری LV مطابق استاندارد API به پایان رسید، گفت: نشاسته حفاری یکی از انواع نشاسته اصلاح شده است که با انجام پاره ای از فرایندهای فیزیکی و شیمیایی بر نشاسته خام به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به دانش فنی «تولید نشاسته حفاری به روش حلالی»

دستیابی به دانش فنی «تولید نشاسته حفاری به روش حلالی»