مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-21اجتماعي

آغاز سنجش کلاس اولی ها از پنجم تیر ماه در مازندران


مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: سنجش کلاس اولی ها از پنجم تیر ماه در 31 پایگاه سنجش استان برگزار می شود.

- محمد جعفری امروز درباره سنجش نوآموزان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: نوبت گیری سنجش از روز گذشته در مازندران آغاز شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده ، سنجش کلاس اولی ها از پنجم تیر ماه در 31 پایگاه سنجش استان مازندران برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی مازندران  بیان کرد: البته از هفته گذشته آموزش عوامل اجرایی پایگاه های سنجش در سطح استان داشتیم و تمام اقلام در پایگاه های سنجش توزیع شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه افتتاح رسمی پایگاه سنجش استان هفته آینده در مرکز استان، تصریح کرد: امسال سنجش پیش دبستانی را در دستور کار نداریم.

جعفری تصریح کرد: باتوجه به شرایط کرونایی مهم تریم موضوع برای ما سلامت نوآموزان است و تمامی موارد بهداشتی در پایگاه های سنجش مورد توه قرار می گیرد و  به خانواده ها این اطمینان خاطر را می دهیم که در این زمینه نگران نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده ها صرفا در ساعات نوبت خود در پایگاه های سنجش حضور یابند و از تجمع پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: به این دلیل که نوبت ها به گونه ای تنظیم شده ، در هر زمانی یک مراجعه کننده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش کلاس اولی ها از پنجم تیر ماه در مازندران

آغاز سنجش کلاس اولی ها از پنجم تیر ماه در مازندران