مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-21سياسي

هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد


هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه تیرماه همراه با داستان ها و شعرهای آموزشی و سرگرم کننده در حوزه آموزش سبک زندگی اجتماعی و اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شد.

- ، هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه قلک ویژه تیرماه همراه با داستان ها و شعرهای آموزشی و سرگرم کننده در حوزه آموزش سبک زندگی اجتماعی و اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شد.

این نشریه که این ماه، هفتمین سال انتشار و فعالیت خود را آغاز می کند، اولین نشریه ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش سبک زندگی و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرگران و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می کنند.

این شماره از ماهنامه قلک سراغ دو خرگوش معروف قلک بیجو و جیبو به کمک موشغول جون رفته و با مردم هند و فرهنگ مردمان آن سرزمین آشنا شده است.

همچنین بچه ها با چَمور و پدرش با کارکرد بانک، پس انداز و خریدکردن آشنا می شوند.

با توجه به سالروز تولد آنتوان دوسنت اگزوپری نویسنده و خلبان فرانسوی در 29 ژوئن مصادف با 8 تیرماه طرح جلد این شماره از ماهنامه به این موضوع اختصاص پیدا کرده و تصویری از کتاب شازده کوچولو از معروف ترین کتاب های این نویسنده توسط المیرا اسکندری طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد

هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد