مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-21اجتماعي

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال 1400


وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1400 باید در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، - حضور یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1400 دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می بایست روز سه شنبه یکم تیر ماه سال 1400 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است؛ مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند: تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا و… را به همراه خود داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا ، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه غربالگری قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال 1400

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال 1400