مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-21سياسي

رضایت عمومی مردم از دادگستری گراش


رسیدگی به یک هزار پرونده در گراش درسال گذشته منجربه رضایت عمومی شده است.

- ، رحیم روان بین ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه در یکسال گذشته بیش از 1000 فقره پرونده در شعبه های مختلف دادگستری اعم از دادسرا و شوراهای حل اختلاف و دادگاه بررسی شده است، افزود: خوشبختانه رسیدگی به پرونده های در دادگستری شهرستان گراش مورد رضایت است و با همت قضات از بابت اطاله دادرسی نگرانی نداریم.

این مقام قضایی در گراش اضافه کرد: در بحث کیفری تهدید، توهین و سرقت بیشترین پرونده ها و در بحث حقوقی دعاوی ملکی، دعاوی خانواده و مطالبه وجه دارای کثرت بیشتری هستند.

روان بین اظهار داشت: در یک سال اخیر درصد کمی کاهش پرونده داشته ایم که متوسط ورودی آن 150 با 200 پرونده ماهیانه در دادگاه گراش می باشد.

رییس دادگستری شهرستان گراش بیان کرد: در شورای حل اختلاف به طور متوسط حدود 100 پرونده داریم که بخشی از این پرونده ها مشترک است که با 10 تا 15 درصد کاهش ورودی روبه رو بودیم.

وی کاهش ورودی پرونده های این شهرستان را به دلیل شیوع ویروس است، بخشی به خاطر پیشگیری و بخشی دیگر به خاطر حضور مرکز مصلحین است.

وی با تبیین ابعاد شخصیتی شهید مظلوم ایت الله دکتر بهشتی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر، گفت: شهید بهشتی از افراد شاخص و تأثیرگذار انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت عمومی مردم از دادگستری گراش

رضایت عمومی مردم از دادگستری گراش