مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-21سياسي

روحانی: به زودی تحریم ها برداشته و سرمایه ها به ایران سرازیر می شود


ان شاءالله به زودی تحریم ها برداشته می شود و سرمایه ها به سوی ایران سرازیر می شود و امیدوارم که در دولت سیزدهم شاهد افزایش سرمایه گذاری ها باشیم و مردم بتوانند از نفع و سود آن بهره مند شوند.

- رییس جمهور گفت: ان شاءالله به زودی تحریم ها برداشته می شود و سرمایه ها به سوی ایران سرازیر می شود و امیدوارم که در دولت سیزدهم شاهد افزایش سرمایه گذاری ها باشیم و مردم بتوانند از نفع و سود آن بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح های ملی مناطق آزاد تجاری با بیان اینکه مردم مسئولیت بسیار بزرگ سیاسی و اجتماعی خود را در روز جمعه انجام دادند، اظهار کرد: آنان رییس جمهوری خود را انتخاب کردند.

به آنان برای این اقدام بسیار خوب در جهت حضور گسترده در پای صندوق های رأی تبریک می گویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری هفتادوچهارمین افتتاح طرح های ملی در دولت خود اظهار کرد: در مناطق آزاد ما اعلام شد که 621 طرح در حال اجرا است و 248 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد که 53 درصد آن اجرا شده و همه آنها تا پایان سال افتتاح می شود.

روحانی یادآور شد: اگر مردم به آینده خود و سود سرمایه گذاری امید نداشته باشند که چنین میزان از سرمایه گذاری را انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: به زودی تحریم ها برداشته و سرمایه ها به ایران سرازیر می شود

روحانی: به زودی تحریم ها برداشته و سرمایه ها به ایران سرازیر می شود