مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-21اقتصادي

جاماندگان از یارانه منتظر بمانند؛ مراجعه نکنند


به دنبال تصمیم دولت برای ثبت نام از جاماندگان یارانه فعلا با ابلاغ آیین نامه مربوطه باید وزارت رفاه مقدمات ثبت نام را فراهم و در نهایت لیستی را به سازمان هدفمندی یارانه ها ارائه و پرداخت انجام شود.

- به دنبال تصمیم دولت برای ثبت نام از جاماندگان یارانه فعلا با ابلاغ آیین نامه مربوطه باید وزارت رفاه مقدمات ثبت نام را فراهم و در نهایت لیستی را به سازمان هدفمندی یارانه ها ارائه و پرداخت انجام شود.

در این شرایط نیازی به مراجعه داوطلبان برای ثبت نام وجود نداشته و باید منتظر اعلام وزارت رفاه جهت ثبت نام الکترونیکی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرانجام بعد از چند بار تکلیفی که در قانون بودجه برعهده دولت جهت ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی گذاشته شده بود، هیات وزیران در اوایل خرداد ماه سال جاری نسبت به تصویب آیین نامه مربوط به ثبت نام جاماندگان از یارانه نقدی و معیشتی براساس تبصره 14 قانون بودجه اقدام کرد.

طبق این مصوبه ثبت نام کلیه افراد متقاضی دریافت یارانه نقدی، یارانه حمایت معیشتی خانوار و سایر یارانه ها از جمله افراد جدید، افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده اند و افرادی که منصرف شده اند و همچنین پرداخت یارانه نقدی به افراد واجد شرایط، براساس دستورالعمل مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها تعیین و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان از یارانه منتظر بمانند؛ مراجعه نکنند

جاماندگان از یارانه منتظر بمانند؛ مراجعه نکنند