مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-21اقتصادي

وزیر نفت آینده دلسوز ساخت داخل باشد/ بازار 5 کشور همسایه از دست رفت


در حال حاضر صادرات ترکیه به سوریه 5 برابر کشور ماست یعنی عملا در بحث صادرات موفق نبودیم و بازار قطر، سوریه، عراق، - ترکمستان و عمان را از دست داده ایم.

مجید محمدپور، رییس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره امکانات و محدودیت های دولت در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی گفت: دولت از امکانات بسیاری برخوردار است به طوری که می تواند آیین نامه هایی تدوین و لایحه پیشنهاد کند و در راستای اصلاح قوانین دست و پاگیر کمک کند و به مجلس پیشنهاداتی ارائه دهد.

البته مشکلات را نیز می توان به دو قسمت تقسیم کرد، نخست مشکلات قانونی است که دولت می تواند از طریق مجلس پیگیری و برطرف کند، دسته دوم هم به نحوه اجرای امور ارتباط دارد.

وی افزود: دولت به دو صورت می تواند تأثیر گذار باشد، اول اینکه به قوانین و مقرراتی نیاز دارد که آن را به مجلس پیشنهاد دهد که اصلاح یا تبدیل به قانون جدید شود و در سوی دیگر، قانون هایی وجود دارد اما باید آیین نامه ها و فرآیندهای کار اصلاح شود، بنابراین دولت در هر دو صورت می تواند تأثیرگذار باشد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در ارتباط با قوانین و مقررات ممکن است دولت با محدودیت های داخلی و خارجی مواجه شود که بخشی از محدودیت های داخلی به قوانین و مقررات و محدودیت های خارجی به وضعیت اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت آینده دلسوز ساخت داخل باشد/ بازار 5 کشور همسایه از دست رفت

وزیر نفت آینده دلسوز ساخت داخل باشد/ بازار 5 کشور همسایه از دست رفت