مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-21سياسي

پرونده شهرداری ارومیه در دست بررسی است/400 قاضی کمبود داریم


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: پرونده شهرداری ارومیه بیش از 25 جلد و حجیم بوده و کارشناسی ادامه دارد و رسیدگی ها در آن عادی نیست.

- ، ناصر عتباتی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین نتایج پرونده تخلف شهردای ارومیه اظهار کرد: این پرونده کاملاً گسترده و در تمام حوزه های شهرداری شامل می شود لذا طولانی شدن زمان رسیدگی کاملاً طبیعی است.

وی در خصوص دلایل عدم آزادی شهرداری ارومیه با وجود وثیقه عنوان کرد: وثیقه شهردار ارومیه از تهران تایید و سپس پس از بررسی و فهمیدن مخدوش بودن آن در رهن بانک، وثیقه رفع و متهم به زندان بازگشت.

عتباتی با بیان اینکه بر مبنای اصول و قوانینی جلسه دادگاه شهردار ارومیه غیر علنی برگزار شود مگر بنا به نظر قاضی دادگاه این شرایط تغییر کند، گفت: شهردار اولین فرد در مظان اتهام است و تحقیق از او و همه عوامل مربوطه ادامه دارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه کار کردن در دستگاه قضایی با این شرایط نوع فعالیت جهادی است، ادامه داد: متأسفانه همه مشکلات بر دوش دستگاه قضایی سنگینی می کند و در حال حاضر 400 قاضی در سطح استان کم داریم.

عتباتی با اشاره به اهمال و کم کاری برخی از دستگاه های اجرایی در حفظ حقوق بیت المال افزود: متأسفانه ویلاهای آن چنانی، چاه های غیرمجاز و تغییر کاربری ها بلای جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده شهرداری ارومیه در دست بررسی است/400 قاضی کمبود داریم

پرونده شهرداری ارومیه در دست بررسی است/400 قاضی کمبود داریم