مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-21سياسي

تداوم تلاش برای دستگیری شهردار اسبق صدرا/توفیق در صلح و سازش


رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای دستگیری شهردار اسبق صدرا به کار گرفته ایم، گفت: طی تحقیقات انجام شده احتمالا این متهم در ترکیه حضور دارد، - ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای دستگیری شهردار اسبق صدرا به کار گرفته ایم، گفت: طی تحقیقات انجام شده احتمالا این متهم در ترکیه حضور دارد، لذا برای دستگیری و بازگرداندن او از طریق پلیس اینترپل در حال رایزنی هستیم.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی دوشنبه 31 خرداد در یک کنفرانس خبری که به مناسب آغاز هفته قوه قضاییه برگزار شد، با بیان اینکه اکثر اعضای شورای شهر صدرا بازداشت هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در کل و دادگستری استان فارس، به تبع سیاست های کلان، نسبت به مفسدین هیچگونه گذشت و اغماضی نخواهد داشت.

او با بیان اینکه عمده بازداشتی ها در مورد اعضای شوراهای شهر در استان فارس مربوط به شهر صدرا بوده است، افزود: هم اینک در ارتباط با شورای شهرستان های فارس و سازمان همیاری شهرداری ها در شیراز 4 نفر، جهرم 18 نفر، مرودشت 33 نفر، صدرا 26 نفر، لارستان یک نفر، زرقان سه نفر و آباده 10 نفر در بازداشت بسر می برند.

انتخاباتی امن و گسترده برگزار شد رییس کل دادگستری استان فارس، ضمن قدردانی از ملت ایران به واسطه رقم زدن مشارکت گسترده در انتخابات 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تلاش برای دستگیری شهردار اسبق صدرا/توفیق در صلح و سازش

تداوم تلاش برای دستگیری شهردار اسبق صدرا/توفیق در صلح و سازش