مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-21سياسي

المان شهدای گمنام شهر شیرین سو رونمایی می شود


شهردار شیرین سو از رونمایی از المان شهدای گمنام و برگزاری نخستین یادواره شهدای گمنام شهر شیرین سو در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

- سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران، با تشریح اهمیت حضور شهدا در پارک ها و بوستان های کشور برای جلای روح مردم و زنده ماندن اهداف شهدا در ذهن نسل جوان و نوجوان افزود: پنج سال پیش دو تن از شهدای گلگون کفن گمنام این سرزمین در یکی از بوستان های شیرین سو آرام گرفتند تا آرمان های شهدا در جای جای این شهر تبدیل به فرهنگ شود.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری شیرین سو براساس وظیفه خود و نیز ادای دین به شهدای عزیز طراحی و ساخت المان آنها را آغاز کرد که پس از گذشت حدود یک سال کار آن به اتمام رسید.

موسوی همچنین به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زد و اضافه کرد: محل دفن این شهدای گمنام نیز به بوستان بزرگی تبدیل شده است که علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز شهری، برنامه های فرهنگی و تربیتی نیز در این مکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه وجود المان های شهدای در شهرها نقش زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و این عزیزان نمادهای فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: همزمان با رونمایی از المان شهدای گمنام، نخستین یادواره شهدای گمنام در شهر شیرین سو نیز در خور شأن شهدای عزیز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان شهدای گمنام شهر شیرین سو رونمایی می شود

المان شهدای گمنام شهر شیرین سو رونمایی می شود