مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-21پزشكي

اولویت دریافت واکسن در محموله جدید خوزستان با چه افرادی است؟


واکسن های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن نیز تا آخر وقت امروز (31 خردادماه) به دست ما خواهد رسید.

- ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز گفت: واکسن های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن نیز تا آخر وقت امروز (31 خردادماه) به دست ما خواهد رسید.

امرالله مردانی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در اهواز اظهار کرد: شرایط شیوع بیماری همانند روزهای گذشته است و فعلا شرایط پایدار است؛ هنوز روند بیماری افزایشی نشده است اما این شرایط نیز شکننده است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و انجام مسافرت ها در این فصل و تاثیر آن بر روند بیماری افزود: وضعیت شیوع بیماری کرونا در تابستان را نمی شود پیش بینی کرد؛ تمامی گزینه ها در مورد شیوع بیماری به رفتار خودمان برمی گردد و اینکه تا چه میزان پروتکل های بهداشتی رعایت شوند.

دبیر شورای سلامت اهواز درباره محموله جدید واکسن کرونا گفت: واکسن های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن نیز تا آخر وقت امروز (31 خردادماه) به دست ما خواهد رسید.

مردانی گفت: محموله جدید واکسن شامل 40 هزار دوز است و احتمالا با برند سینوفارم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دریافت واکسن در محموله جدید خوزستان با چه افرادی است؟

اولویت دریافت واکسن در محموله جدید خوزستان با چه افرادی است؟