مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-21سياسي

ارایه پیش نویس لایحه ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی بهزیستی به دولت


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش نویس «لایحه قانونی ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» را جهت بررسی و تصویب، به دولت ارائه کرد.

- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش نویس لایحه قانونی ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور را جهت بررسی و تصویب، به دولت ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای اصول (10)، (21) و (29) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در راستای تکالیف مقرر در بند (پ) ماده (57) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و ماده (80) قانون برنامه ششم توسعه، پیش نویس لایحه قانونی ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور را جهت بررسی و تصویب، به دولت ارائه کرده است.

بر اساس این پیش نویس، سازمان بهزیستی کشور نسبت به اجرای برنامه اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب های فردی، خانوادگی و اجتماعی از طریق مراکز اورژانس اجتماعی (مرکز مداخله در بحران) ، خط تلفن اورژانس اجتماعی (123) ، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق و سکونتگاه های غیررسمی و همچنین نسبت به ارایه خدمات تخصصی و حمایتی به هنگام و در دسترس به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی که در شرایط بحرانی قرار دارند (موارد اقدام به خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، والد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه پیش نویس لایحه ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی بهزیستی به دولت

ارایه پیش نویس لایحه ساختار و وظایف فوریت های اجتماعی بهزیستی به دولت