مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-21اقتصادي

معرفی 76 پروژه اجرایی قشم به رییس جمهور


76 پروژه در حال اجرای منطقه آزاد قشم با اعتبار تقریبی 19 هزار و 185 میلیارد ریال، 223 میلیون یورو و 494 میلیون دلار در نشستی ویدئوکنفرانسی به رییس جمهور معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز در پنجمین دور افتتاح های ریاست جمهوری در مناطق آزاد کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور برگزار شد 76 طرح در حال اجرای منطقه آزاد قشم بااعتبار تقریبی 19 هزار و 185 میلیارد ریال، 223 میلیون یورو و 494 میلیون دلار معرفی شد.

حسین مرادی سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح این پروژه ها اظهار داشت: پروژه ها در حوزه های عمرانی، صنعتی، شیلات، نفت و انرژی، محیط زیست و گردشگری هم اکنون در حال اجراست که می تواند نقش مهمی در توسعه این منطقه داشته باشد.

وی افزود: با هدف گذاری صورت گرفته در منطقه آزاد قشم جهت نقش آفرینی فعال بخش خصوصی واقعی در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی، بیش از 99 درصد سرمایه گذاری صورت گرفته در این طرح ها توسط بخش خصوصی انجام شده است.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پنج هزار و 704 نفر در دوره ساخت این پروژه ها اشتغال خواهند داشت و با بهره برداری آن ها نیز در مجموع چهار هزار و 550 نفر از نیروهای بومی به صورت مستقیم به اشتغال پایدار دست پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 76 پروژه اجرایی قشم به رییس جمهور

معرفی 76 پروژه اجرایی قشم به رییس جمهور