مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-21اجتماعي

لازمه تامین آینده شغلی فرزندانمان، فراگیری مهارت های تخصصی است


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با ورود تکنولوژی به بازار کار، سهم نیروی انسانی کمتر می شود، گفت: اگر بخواهیم آینده شغلی فرزندانمان تامین شود باید تلاش کنیم اکثریت دانش آموزان در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش مهارت .

- ایسنا/کرمان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با ورود تکنولوژی به بازار کار، سهم نیروی انسانی کمتر می شود، گفت: اگر بخواهیم آینده شغلی فرزندانمان تامین شود باید تلاش کنیم اکثریت دانش آموزان در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش مهارت های تخصصی را فرا بگیرند و وارد بازار کار شوند.

سیدمحمد حبیب اللهی امروز 31 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ابزار مهمی برای توسعه ارتباطات و مناسبت ها در جامعه است و می تواند عامل مهمی در تغییر ساختارهای یک جامعه و تقویت ظرفیت های آن باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای رسانه، آموزش است، افزود: ما در آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشور ماموریت های مختلفی داریم و یکی از ماموریت هایی که به توسع و آبادانی کشور گره خورده، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کار و دانش است که بدون ایفای نقش رسانه در این موضوع، شاید نتوانیم در این حوزه موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تامین آینده شغلی فرزندانمان، فراگیری مهارت های تخصصی است

لازمه تامین آینده شغلی فرزندانمان، فراگیری مهارت های تخصصی است