مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-21سياسي

امسال توجه به آسیب های اجتماعی اولویت سازمان تبلیغات است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ساماندهی فکر، باور، ذائقه و سبک زندگی مردم رسالت این سازمان است، گفت: اولویت امسال سازمان تمرکز بر آسیب های اجتماعی است.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اهمیت مطالعه کتاب در اماکن مذهبی مانند گلزار شهدا، اظهار کرد: پویش هدیه کتاب به شهدا یک حرکت نمادین با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تجدید میثاق با شهدا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور پرشور و آگاهانه ملت با وجود هجمه های تبلیغی دشمن، اضافه کرد: هیچ انتخاباتی تاکنون بدین شکل مورد هجمه دشمنان واقع نشده بود و علاوه بر این، ضعف مدیریت در برگزاری این رویداد نیز میزان مشارکت را کاهش داد لذا این انتخابات و مشارکت، پرشور، آگاهانه و البته مسئولیت آور برای مسئولان است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات با هدف ساماندهی فکر، باور، ذائقه و سبک زندگی مردم تشکیل شده است، بیان کرد: تعمیق و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله وظایف سازمان تبلیغات است.

مهدوی با اشاره به محور فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: بهره گیری از مشورت بزرگان و علمای استان، نظام بخشی نیروی انسانی متناسب با مأموریت های جدید، برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی و برگزاری دوره تربیت معلم سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال توجه به آسیب های اجتماعی اولویت سازمان تبلیغات است

امسال توجه به آسیب های اجتماعی اولویت سازمان تبلیغات است