مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-21اقتصادي

کشاورزان انگیزه تولید ندارند


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی انگیزگی کشاورزان برای تولید، گفت: اگر در پی جهش تولید در بخش کشاورزی هستیم، باید به تولیدکنندگان انگیزه بدهیم.

- ایسنا/کرمانشاه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی انگیزگی کشاورزان برای تولید، گفت: اگر در پی جهش تولید در بخش کشاورزی هستیم، باید به تولیدکنندگان انگیزه بدهیم.

محمد رشیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حمایت از کشاورزان برای جهش تولیدات این بخش، اظهار کرد: برای جهش در تولیدات بخش کشاورزی اولین کاری که باید در کشور انجام شود این است که از کشاورزان حمایت کرده و به آنها انگیزه تولید بدهیم.

رشیدی اضافه کرد: هم اکنون اکثر کشاورزان در فاز خسارت دهی هستند، چون یا محصولات آنها را دلال ها به قیمت ارزان می خرند و یا کشاورز در مسیر فروش محصولات خود به دولت در قالب خرید تضمینی با چالش واقعی نبودن قیمت ها مواجه است که در این صورت بازهم ناچار به فروش محصولات خود زیر قیمت واقعی می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اشاره ای هم به تشکیل شورای شش نفره متشکل از خانواده کشاورزان برای سیاستگذاری صحیح در زمینه تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی با نرخ های واقعی با تلاش نمایندگان مجلس داشت و ابراز امیدواری کرد: این اقدام حرکت مثبتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان انگیزه تولید ندارند

کشاورزان انگیزه تولید ندارند