مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-21دانش

6 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان


شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس 6 رشته برای سال تحصیلی 1400 - 1401 در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

- ایسنا/سمنان شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس 6 رشته برای سال تحصیلی 1400 - 1401 در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

دکتر رضا نقدی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای مأموریت پرورش دانشجوی ماهر و کارآفرین را بر عهده دارد و در این راستا رشته های تحصیلی موجود در دانشگاه با توجه به نیاز جامعه و بازار کار انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن این 6 رشته به سبد آموزشی این دانشگاه، تعداد رشته های این دانشگاه به 58 رشته رسید افزود: تربیت بدنی، شبکه های کامپیوتری، معماری داخلی و گیاه پزشکی در مقطع کاردانی و مهندسی حرفه ای معماری و تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته های جدید این دانشگاه هستند.

وی اضافه کرد: این دانشگاه تلاش می کند از طریق تربیت تکنسین ها و مهندسان ماهر، شایسته و کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش های دولتی و خصوصی، زمینه های لازم را برای کسب مهارت، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

6 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان