مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-21اقتصادي

استفاده از تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خط 7 مترو تهران


مدیر واحد مدیریت تجهیزات شرکت مترو تهران اعلام کرد: استفاده از تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خط 7 مترو تهران برای نخستین بار انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حبیب الله رضایی ملک،  مدیر واحد مدیریت تجهیزات شرکت مترو تهران درباره استفاده از تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خط 7 مترو تهران اظهارداشت: پیرو تشکیل کارگروه ساخت داخل در شرکت مترو که از ابتدای سال 1398 محقق شد، تلاش های بسیاری صورت پذیرفته تا با تکیه بر توانمندی صنعتگران و سازندگان داخلی، برخی تجهیزات و اقلام مصرفی در شبکه خطوط مترو بومی سازی شده و به این ترتیب نیازمندی های اینچنینی بدون وابستگی به شرکت های خارجی در داخل کشور تولید شود.

وی افزود: این امر نه تنها به چرخش چرخ های تولید صنعتی در ایران کمک کرده و باعث اشتغالزایی می شود بلکه در برخی موارد قیمت تمام شده محصولات مورد نیاز را نیزکاهش داده و باعث صرفه جویی ارزی قابل توجهی خواهد شد.

مدیر واحد مدیریت تجهیزات شرکت مترو در ادامه گفت: یکی از ملزومات برقی مهمی که در خطوط مترو مورد استفاده قرار می گیرد، ترانسفورماتورهای خشک پست های یکسوکننده مترو است که تا پیش از این عمدتا از کشورهای ایتالیا و چین تامین می شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خط 7 مترو تهران

استفاده از تجهیزات برقی پیشرفته ایرانی در خط 7 مترو تهران