مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-21سياسي

تدوین پیش نویس لایحه حمایت از حقوق سالمندان


پیش نویس لایحه حمایت از حقوق سالمندان، پروژه ای تحقیقاتی است که به سفارش صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و شورای ملی سالمندان اجرا شده و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به بررسی تطبیقی قوانین و مقررات سالمندی در ایران و جهان پرداخته و چارچوب و محورهای .

- پیش نویس لایحه حمایت از حقوق سالمندان، پروژه ای تحقیقاتی است که به سفارش صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و شورای ملی سالمندان اجرا شده و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به بررسی تطبیقی قوانین و مقررات سالمندی در ایران و جهان پرداخته و چارچوب و محورهای فرآیند تدوین قانون حمایت از سالمندان در ایران را تبیین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر لیلا ناصری، عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: فاز اول تدوین پیش نویس این لایحه به اتمام رسیده و در حال حاضر، در فاز دوم و در مرحله مروری میدانی، بررسی نواقص و چالش ها و تحلیل داده های موجود قرار دارد.

دکتر ناصری با بیان این که حدود 10 درصد از جمعیت کشور را جامعه سالمندان تشکیل می دهند، اظهار کرد: در حالی که مدت رشد دو برابری جمعیت سالمندان در سایر کشورها حدود صد سال است، اما در ایران در 20 سال آینده، جمعیت سالمند کشور رشدی حدود دو برابری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین پیش نویس لایحه حمایت از حقوق سالمندان

تدوین پیش نویس لایحه حمایت از حقوق سالمندان