مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-21سياسي

برگزاری جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی در ایلام


جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در ایلام شامگاه امروز ساعت 22 همزمان با شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) در مصلی امام خمینی برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمد فتاحی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مرکز این استان شامگاه دوشنبه 31 خردادماه همزمان با شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی افزود: این جشن با حضور کاروان پنج نفره خدام رضوی ساعت 22 در مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام همراه با اجرای وی‍ژه برنامه های مختلف برگزار خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام سخنران این آیین را نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان کرد و گفت: مداحی خدام حرم رضوی از جمله برنامه های جشن زیر سایه خورشید در ایلام است.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این جشن، تاکید کرد: این برنامه توسط هیات محبان علی ابن ابیطالب (ع) و شبکه جوانان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خدام رضوی در قالب کاروان به همراه پرچم بارگاه نورانی امام هشتم از روز جمعه به ایلام یادآور شد: دیدار با امام جمعه ایلام، حضور در مراکز مختلف، سفر به شهرستان ها، بازدید از زندان مرکزی و مراکز درمانی از جمله برنامه های کاروان خدام رضوی در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی در ایلام

برگزاری جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» با حضور خدام رضوی در ایلام