مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-21سياسي

برگزاری جشن میلاد ثامن الحجج(ع) در نقاط مختلف شهرکرد


مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) 3 جشن بزرگ در نقاط مختلف شهر برگزار می شود .

- اکبر ایازی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سال جاری دهه کرامت با برگزاری دو انتخابات مهم همزمان شده بود اما تلاش بر آن بود که بتوانیم فضاسازی شهری و اطلاع رسانی ویژه دهه کرامت را در اولویت قرار دهیم که خوشبختانه این مهم میسر شد.

   مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد افزود: امروز همزمان با نهمین روز از دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع) 3 جشن در میدان امامزادگان دوخاتون(س) با محوریت جمعیت امام رضایی های استان، تپه نورالشهداء با محوریت بسیج و سپاه، هیئت های مذهبی و تشکل های مردم نهاد و مقابل پارک بانوان توسط منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی رأس ساعت 18 بعدازظهر برگزار می شود.

  وی با بیان اینکه جشن ها توسط شهرداری ساماندهی و پشتیبانی شده است، بیان کرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

  ایازی خاطرنشان کرد: برگزاری دو جشن ویژه بانوان در پارک بانوان، تولید محتوای ارزشی و دینی، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک انبوه با عناوین و محتوای ویژه دهه کرامت، فضاسازی گسترده شهری و پشتیبانی از برنامه های فرهنگی ستاد از دیگر برنامه های انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن میلاد ثامن الحجج(ع) در نقاط مختلف شهرکرد

برگزاری جشن میلاد ثامن الحجج(ع) در نقاط مختلف شهرکرد