مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-21اقتصادي

مراقبت های پس از دریافت واکسن کرونا/باورهای غلط را کنار بگذارید


تا پیش از واکسیناسیون 70 درصدی جامعه بر ضد ویروس کووید 19، همچنان تمامی افراد حتی واکسینه شده ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافت کردند پرداخت.

ایجاد ایمنی در مقابل بیمای دو هفته پس از دریافت دوز دوم واکسن وی با اشاره به این موضوع که افراد دو هفته پس از دریافت دوز دوم واکسن ایمنی لازم را پیدا می کنند گفت: تا زمانی که 70 درصد جمعیت کشور واکسینه نشده باشند همچنان تمامی افراد جامعه حتی کسانی که واکسن زدند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته طبرسی، تا وقتی که واکسیناسیون 70 درصدی جمعیت کشور انجام نشده کسانی که واکسینه شدند نباید در محل های عمومی پرازدحام و فضاهای مسقف و وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و تاکسی ماسک خود را بردارند یا اینکه آزادانه و بدون توجه به محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی به مسافرت رفته یا در مهمانی شرکت کنند.

افراد واکسینه شده همچنان باید ماسک بزنند وی با اشاره به اینکه ویروس شود.

فلوشیپ عفونت در نقص سیستم ایمنی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از افرادی که دوز اول واکسن را دریافت کردند دچار بیماری شده و در بیمارستان ها بستری هستند که این امر نشان می دهد تا وقتی دو هفته از تزریق دوز دوم واکسن کووید 19 نگذشته باشد ایمنی لازم در بدن ما ایجاد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت های پس از دریافت واکسن کرونا/باورهای غلط را کنار بگذارید

مراقبت های پس از دریافت واکسن کرونا/باورهای غلط را کنار بگذارید